reklama

Taxi mania

V dnesnej uponahlanej dobe ludia coraz viac vyuzivaju sluzby taxikov. Ak nemate auto, znacne Vam urychli zivot. Vcera som sa po dlhom utahanom dni vybrala na nakup s manzelom. Ak robite velke nakupy, ze sa len len unesiete, tak rozhodne nezavahate a vezmete si taxik... Tak sme s manzelom nasadli do "Perfect taxi". Nakolko som myslienkami bola mimo, nejako som ani nepochytila, aku sumu si zapytal. Sedela som na zadnom sedadle. Musim poznameat, ze manzel je zahranicny a ako zvykom byva, tam sa stale zapyta viac... Na tuto temu som uz pocula zopar pribehov. Na zamysleni napriklad: Cudzinci boli ubytovani niekde v okoli Hotela Hilton v Kosiciach, t.j. niekde v okoli Auparku. Nakolko to tu nepoznali, zavolali si taxik a poziadali si ich vysadit pri spominanom Hoteli. Taxikar sa pousmial a povozil ich okolo Kosic, az nakoniec sa dostali k slavnemu hotelu Hilton. Cena: 15 eur...No bodaj by nie... No ale vratme sa spat k "mojmu" vcerajsiemu taxikarovi. Nedalo mi, videla som manzelovu trocha prekvapivu tvar, tak som sa opytala na ustienie cenu. Franky taxikar povedal 4 eur (podotykam vzdialenost OC tesco - lokalita Bozeny Nemcovej) Vyzeral to byt seriozny starsi pan...........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Opatovne som som sa ho opytala na cenu.Dala som mu patricne a s respektom najavo, ze uz zopar rokov byvam v Kosiciach, ale za tuto vzdialenost som neplatila nikdy viac ako 3 eur. Zo sekundy na sekundu stiahol sumu na 3.50. No , ale mne sa to taktiez zdalo vela, no zaplatili sme. Ukazal mi jeho uctovanie.Na to som sa ho opytala, ci mi vie vystavit doklad. Nikdy som od ziadneho taxikara nepytala doklad, jedine ak som to potrebovala preplatit v ramci sluzobnej cesty. Taxikar zostal vystraseny a na 100% zaskoceny, no prikyvol. Kym vypisoval doklad, som si vsimla, ze na jeho dverach je vylepeny "uctovaci poriadok". Pozeram, 2.5eur startovne. Upozornila som ho, nakolko mi odvrkol, ze to platilo pred 4 rokmi. Tymto si u mna prilial do ohna, sama sa cudujem, ze som este stale bola kludna. Upozornila som ho, ze on sa predava vizualnymi prospektami, nie tym, co si on vylozi v aute.Manzel len postaval a prizeral sa. On by taketo veci neriesil, v podstate ani ja..ale pokial sa na Slovensku nestazujeme tak to aj tak vyzera. A ak to urobi 50 ludom tak ma celkom slusny zarobok vo vrecku.Vydal mi doklad, jasne, ze bez peciatky. Z minulosti som sa poucila, ze doklad bez peciatky je v podstate dokladom, ktory Vam moze vystavit hoc kto :) Tak som ho poprosila, o spominanu peciatku. Odvrkol, ze nema. Na to som ho sa ho opytala, ze ci so mnou sranduje. Jasne, ze mal. Po opatovnom poproseni mi tu peciatku dal. Ruky sa mu klepali a bol z toho trosku mimo...Podla mna si myslel, ze je to nejaka kontrola. Aj mu trvalo kym vycuval. Ja rozumiem, ze Slovensko je "cele zle" a ludia bastia po peniazoch, lebo to je viac menej jedina cesta ako prezit. Mame to zle nastavene, ale o tom sa iba hovori, nikto nic nekona...a potom sa cudujme sa vedieme rebricek TOP UNFRIENDLY COUNTRY...

Erika Feketeova

Erika Feketeova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, po dlhšej dobe som späť s batôžtekom skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  Taxi maniaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu